Bitikmomi nursocum postunuz üstte kalsın ☺️ Doğum yaptınız mı ? Aynı zamanlarda ikinciye hamileydik yanlış hatırlamıyorsam görünce sizi merak ettim
Rainnnn nursocum ay bende var ama 4 aydır deniyorum gram durmuyor atıyor kendini aşağı emniyet kemerine saldırıyo falan bida düşünün bemce sakin bebekse durur ama 😂
nursocum Bitikmomi evet yaptım 5 haftalık oldu bile siz yaptınız mı benim bebek biraz erken doğdu 1 ah kadar ☺️
Bitikmomi nursocum yaaaa maşallah erkenci minik 🥰 bende yaptım 40 ı çıkacak yarın 🤭 güle güle büyütün inşallah 🙏🏻
Marjinal_Anne2 nursocum ana hayırlı olsun 😍 cinsiyeti nedir bende 18 haftalık hamileyim ikinciye 🙈 Saglıkla büyüsünler ya
nursocum Rainnnn gazı çok yaaa uykuya alışması lazım ilk bebeğimde işe yaramıştı ama ben bi arkadaşıma vermiştim şimdi geri isteyemedim ayıp olur diye sever mi sevmez mi bilmiyorum o yüzden sıfır almadım sende hangisi var ?
Rainnnn nursocum e bebekteki krem rengi olan var bildiniz mi bilmiyorum. Bizimkide kolik asla durmuyor ya
Feyyyzza nursocum niye ayıp olsun canım. Onun işi bitmiş ise al kullan. Elektrikli salıncaklar pekte ucuz deglk
Feyyyzza nursocum ay valla ben olsam isterdim canım Allah allah. Yeni bebeğin olduğunu bilmiyor mu? Yeni bebeğin oldu seninde dönüşümlü kullandık sağol demesi gereken yerde onun yaptığı da olmaz yanii
minabebek nursocum al senin olsun demediysen al tabi boşuna israf aynı şeylere tekrar tekrar para vermek sonuçta senin malın sizin olay da şuna dönmüş birine borç verirsin borçlu vermez borcunu bizde utanırız borcumuzu istemeye skskskskksks
nursocum Feyyyzza valla insanları anlamak imkansız üstelik eltimin ve görümceminde var asla isteyemem onlar söylemedikten sonra 😂