Ben iki gün kullandım. Kakasının rengi koyu yeşil ve siyaha döndü. Bıraktım. Haftaya kendi doktorumuzla randevumuz var. Ona sorup haraket edeceğim. Daha önce birkaç yerde okuduğuma göre de dişlere çok zarar veriyormuş. Benim de kanım düşük bazen kan ilacı verir doktor benim bile midemi bulandırıyor. O yüzden başka bir alternatif bulmak lazım.