Esra-muhammed benn bebegim doğunca göğsümü tutmuyordu zaten sağıyordum sonra silikon uçla emzirmeye başladım ama çoktan mastit olmuştum kanıma enfeksiyon falan karışmış doktor bu göğsünü sağ dök sütün rengi düzelene kadar verme dedi sağdım ama düzenli sağamadım sütün rengide hiç düZelmedi sonra da çekildi zaten en son vardı var ama çok azdı sağmıyorum da artk sadece sağı emiyor sütüm de az günde 1 kez anca emiyor gerisini full mama ile besleniyor şuan 3 ay 5 günlüğüz siz ne kadar sağdınız şuan sağıyor musunuz bazen çok az sızlıyo geçiyo korkuyorum bişey olur mu ki ?