Ben çok parfüm kullanmam sık sık banyo yaparım banyodan sonra koltuk altına Deotak krem sürerim ter kokusunu önlüyor ve kendi kokusu da yok.ten kokusu benim için kıymetlidir. eşim benim ten kokumu ezbere bilsin isterim çünkü kullanılan parfümden kullanan çok kişi çıkabilir. Bana özel olansa sadece benim ten kokum. Ha bide çamaşırlarım hep yumuşatıcı kokar onun haricinde dediğim gibi tenime bişey sıkmam. Ama etrafımda parfüm kokusuyla tanınan çok yakınlarım da var