Gokkusum11 DP c23 5 yıldır aynı kokuyu kullanırım , girdiğim ortamlarda ağır bulanda var, tenime çok yakıştırıp kodunu isteyende var. Rüzgar estikçe buram buram burnuma kokusu geliyor bayılıyorum. Başka parfüm asla kullanamam. Eğer DP mağazasına denk gelirsen mutlaka bu kodun kokusuna bir bak.