kurabiyem28 selam canm bnde normal doğum yaptım ve içerden dikişim vardı ilk başlarda korktm ama hiç korktuğum gibi olmadı herşeymi rahatlıkla yaptım hiç yatmdm arada sancı oluyo ama onlarda geçiyo zamanla beni en cok zorlayan doğumdan sonra afedersin bağsur oldum ozaman çok kötü oldum oda bi kremle geçti kanaman zaten ilk başlarda cok geliyo sonra azalıyor damla damla geliyo ben normal Pet yerine hep depend kullandım Pet dikişlerime baskı yapıp acıtıyordu sana tavsiyem sende onu kullan rahat edersin oraların kanıyo gibi geliyo evet ama normal kanama canm merak etme sonradan rahim toplanıyo hiç bsey kalmıyo