kurabiyem28 Bu süreci nasıl atlattınız? Ben çok huzursuzum daha 5 gün oldu ama kanamam devam ediyor. İç dikişim çokmuş dışta gördüğüm kadarıyla az ama. Kesim yeri beni çok düşündürüyor ve korkutuyor. Sanki orası kanıyor. Ayrıtılı anlatsam mı bilemedim
biimiyomyardimet kurabiyem28 psikolojik olarak öyle geliyor lohusa kanamam değilde sanki dikişler kanıyormuş gibi hissediyordum bende çabucak toparlandım çok şükür hiç korkma. Ama çok çok farklı bir şey hissedersen tabiki doktora mutlaka git bakaınu
Therainbow kurabiyem28 geçiyor kuzum benim biraz ağrılı süreç ama bebeğine odaklan doktorun yapma dediği şeyleri yapma ben ilk başlarda sağ tarafıma oturamıyorum 27 gün oldu daha tam dökülmedi iç dikişlerim kaldı bide doğumum kötü bir travma ama sağlıkla kavuştum o acıda gelip geçiyor o an ne yapmak geliyorsa onu yap ağlamak geliyorsa ağla gülmekse gül ağrıların gün geçtikçe azalacak emin ol ❤️
kurabiyem28 biimiyomyardimet benim sağ en alt dudaktan kesilmiş sanki o kızımdan kan geliyor ve bu nasıl dikilmez😭😭😭 nasıl kaynayıp bitişecek
kurabiyem28 Therainbow çok geçmiş olsun.benimde travma neredeyse desem. Çoğu dikişi hissettim ve uzun sürdü. Resmen zorla aça aça dikti. Derindeki kanamanı mı bulmak için. Ve sağ aş dudaktan kesilmiş. Diğer ucuyla nasıl kaynatıp bitişecek. Sanki oradan kan geliyor. Doktor a gitmek için çok mu erken bilemiyorum. Böyle mi olması gerek kesiğin ve dikişin.
Therainbow kurabiyem28 sağ alt taraf kesiliyor canım zaten iki hafyadan sonra yara birleşiyor benimki öyle oldu sağ tarafına oturmamaya yatmamaya dikkat et
Gamzeey kurabiyem28 bende sizin gibi düşünüyordum çok kanamam vardı dikişim içerde gerçekten çoktu böyle sızı gibi bi ağrım vardı şuan bebeğim 9 aylık rahmim hiç çocuk doğurmamış gibi estetik dikiş atmışlar öyle demişlerdi o zaman. Zamanla geçiyor düzeliyor toparlanıyor 9 ay boyunca rahimde bir bebek büyüdü şimdi 5 günde toparlanmaz zaman verin korkmayın
kurabiyem28 Gamzeey korkum yanlış yerden kesilmesi ve şu an sızıntı gibi oradan kanadığını düşünmek. İllaki hemen toplanmaz. Bir an da korktum öyle görünce. Yeni fark ettim öyle kan ve kesi yoktu sanki diyorum. Acaba şimdi mi daha çok inceledim. Kanıda görünce çok korktum. Sizede maşallah 😇 benimde hemen toplar inşallah
zeyneddin-2021 kurabiyem28 bende öyle hissetmiştim hicbirsey kalmıyor korkmayın ilaçları düzenli kullanın birleşiyor hatta sizin sandığınız kadar kötü değil orası psikolojikmen insan kötü hissediyor
kurabiyem28 Gamzeey zamanla birleşiyor mu. Şöyle düşünüyorum birleşmezse görüntü kötü ve geniş olacak. Ağda kesinlikle yapılamaz
kurabiyem28 zeyneddin-2021 moral oldu. Bugün sağlık ocağında ebe baktı kan yok su gibi bir şey var istersen bir Dr görsün 1 dikiş atabilir dedi. Estetik açısından
Gamzeey kurabiyem28 tabiki benimki estetik dikişmiş öyle dediler ama şuan gerçekten iyi durumda bazısı ilk doğumun olduğu için öyle diyor