Katya evet ya doktor hani saksal gamzesi var bak gel burasında bunun için böyle bir ultrason var yaptır demedi yani. Direk elinde bizim kartımıza bilgileri doldururken 1.ay yapılacakları yazıyorum kalça ultrasonu ve bi ultrason var popo deliğinden yapılıyor buraya yazıyorum adını yaptırın mutlaka önemli bunlr dedi. Ama sanki her bebeğe yapılıyor gibi konuştu o yüzden bende o an bebekte ağladığı için soramadım. Doktor açıklama yaparak söyleseydi en azından bilirdim. Belki de korkutmak istemdi kafama takatım diye düşündü ama bilemedim