Verahzmtli acaba popo gamzesi mi var. Yani popo deliğinin üst tarafında bi ayrım gibi? Benim kızımda popo gamzesi vardı, doğduğunda ultrasonla baktılar bazen dışkı atım olarak sorun çıkabiliyormuş ameliyat gerektiren durumlar olabiliyormuş sorun yok ama 1. Ayda bir kez daha kontrol edelim denildi. 1. Ayda doktor muayenede zaten bebeğin gelişimiyle kendiliğinden düzelmiş bir sorun yok temizlerken dikkat et burda kaka birikintisi olmasın dedi. Böyle yani popo gamzesi tespit ettilerse ondan demiştir doktor