Alerji anneleri sizlerin fikirlerine ihtiyacım var. Bebeğimin doğduğundan beri çok yoğun gaz sancısı vardı. Doktorumuz çocuk gastroenteroloji bölümüne yönlendirmişti. O doktor kakada kan mukus egzama vb gibi inek sütü alerji belirtilerini sormuştu. Bunlardan hiç biri yoktu sadece gürültülü kaka vardı. Gürültülü kaka yoğun gazdan da olabilir ama yine de diyet listesi verip alerji maması yazdı.Kesin alerjik diyemem ama yokta diyemem dedi. Biz 3 aydır bu mamayı kullanıyoruz ama sancı şeklinde olmasa da gaz yine çok yoğun. Test zaten yapmadılar kesin sonuç vermez diye. Daha sonra çocuk alerji doktoruna gittik oda test yapmadı. Test kesin sonuç vermez dedi.Şimdi ben mesela hipp mama denesem ne sonuç alırım sizce? Yani alerjik mi değil mi hala anlayabilmiş değilim bir türlü