Bizde d vit kullanıyoruz sukur gaz problemımız yok . Ama bir ara2 gğn gaz sıkıntımız olmustu sabsımplex diye bitkisel bi gaz damlası var . Günde 30 damla olcak sekılde uc ogune bölüyorduk 10-10-10 gibi . Ama bu ara gazımız hıc olmadıgı ıcın 10 damla veriyorum sadece hatta 8 e bile düşürebilirim. Bence deneyebılırsınzı kesin cozum bu