Miyonunannesi Melekannesiiiii canım benım ovulasyon testlerım hem bırı koyu bırı silik oluyodu su an bu normal bence yumurtlama gununde kop koyu olması gerekıyo bn gebelıktede ılk ovulasyon testı yaptım oda ıkı cızgıde kop koyuydu
Miyonunannesi Melekannesiiiii yanı canım bence normal suan bişey yok haa hamılelık icinde yumurtlamanın üstünden 14 gun gecınce test yapman gerekıyo senın ne kadar gectı
Miyonunannesi ant331 canım ovulasyon testınde ıkı cızgıde genelde boyle oluyo c yanı kontrol cızgıdı koyu t de sılık gebelık testınden farklı bu
Miyonunannesi uykusuzpanda uygulama herkese aynı hesabı yapıyo canım ama kımısının yumurtlaması adetten hemen son olabılıyo kımsının 20 gun sonra kımisinin 35 misal o yuzden ovulasyon testı planlı gebelık ıcın en garantısı
Miyonunannesi Melekannesiiiii canım bn 12-13 gunde yaptım ıkısıde kopkoyuydu hatta T daha bı koyuydu 7 ayım bu testlerle gectı ondan bılıyorum
MerveAkty Melekannesiiiii bana hamilelik için fazla silik geldi 😊 adet döngüm 35 gün iken 34.gun yumurtlama olmuştu her an yumurtlama olabilir . Testler gitgide koyulasirsa hamilelik de denilebilir