Berna0612 aynen canım sorma valla bizdede öyle bide ne zaman büyüğünü yedirsem küçük atağa geçiyor küçüğe baksam büyük basimda sürekli bu sefer anne demeye başlıyor akşam eşime keşke ikiz olsalarmis zor olurdu ama 1 seferde kurtarırdik en azından diyorum gerçi küçük oğlumda aynı büyük oğlumun bebeklik hali var sanki karşımda aşırı bebeklik haline benziyor.