Tatlican önceden geçiyordu 3 aylıkken falan sonra bi bisküvi yedim şekerim tansıyonum düşünce mecburen baktım bişey olmadı yavaş yavaş yedim peynir yoğurt vs hiç bişey olmadı şükür doktor olabiliyor böyle nadiren dedı .oğlumun kan değerinde alerjimiz 100 ün üzerinde normalde 35 en yüksek çıkarmış hiç geçmeyecek korkusu var dediğiniz gibi inş geçer bi kere ölümden döndük Rabbim kimseye yaşatmasın