1234TA 4 aydır süt alerjimiz vardı kan verdik sonuçları çıktı süt alerjimiz yokmuş yumurta varmış doktor yiyebilirsin dedi ama korkuyorum tekrar olur mu diye
Sulebaydir 1234TA değerleri kaç çıktı bize 4 yaşına kadar yasak yumurta beyazına 16 sarisina 7 derece alerji çıktı
Tatlican 1234TA Ayni korkuları bende yaşadım çünkü 3yil sürdü alerjimiz ve ben bittiginde tekrar eder korkusu oldu dr bittiyse tekrar etmez dedi ve tekrar etmedi alerji bittigi 1yil olucak 1ay sonra .allah herkesin alarjilerinin bitmesini nasib etsin
Ummuscetinkaya 1234TA hayır , tetikleyen şeyler olması lazım. Mesela bal. Bizim her şeye alerjimiz var ama hepsi geçmişti bal yedik fıstık alerjimiz tetiklendi gibi
1234TA Kaan01 Allahım ya sabır sabır peki şuan emziriyorsanız katı bi şekilde diyete devam ediyo musunuz ya da emzirmiyorsanız süt ürünü verdiğinizde ilk günkü gibi tepkime gösteriyor mu
1234TA Tatlican amin ama çok açıklayıcı olmamış sanki yazdığınızı anlamadım yani doktor tekrar etmez dedi tekrar etti mi
Yigitalp2 Tatlican benim oğlumun çoklu besin alerjisi vardı ve tekrar etti bugünlerde çok kötü mukuslu kaka yapiyir 😭😭😭
Mink-hyt Tatlican amin . Bizde 18 aylığız çok korkuyorum geçmeyecek diye uzun süren duymamıştım hiç inş bizimde geçer . Değer çok yüksek çünkü 😏
Kaan01 1234TA yeni kestim emzirmeyi. Gecen gun kuzu ciger istedim gerizekali adam dana vermis yedirince kakada inanilmaz kan oldu. Sut urunlerini denemek istemiyirdum ama bilmeden denemis oldum
1234TA Kaan01 çok zor bi durum ya ne zaman biteceği belli olsa keşke .. biz daha 6 aylığız önümüzde nefret ettim artık diyet yapmaktan katlanamıyprım bazen
Kaan01 1234TA diyete alisiyorsun bir sure sonra. Ben artik hic zorlanmiyordum. Sadece oglumun yogurt peynir yumurta yoyememesi canimi cok sikmisti
Nurselihiranur Ya kızlar benimde bebeğim alerjik bu testi nasıl yapıyorlar bildiğimiz kollarına iğne batırarak olan var öyle mi?