Ebrudrgt Süt arttırıcı ne yiyip içiyorsunuz ya önceki gibi değil göğüslerim yavrumu doyuramıcam diye korkuyorum söndü sanki iyice ☹️
Mumoslu30 Ebrudrgt kesinliklee canım hünnap rezene çayı var günde 3 bardak iç içine bir cay kasigida şeker ekleyip etkisini goreceksin birde ceviz tüket sütün de yaglanır daha doyurucu olur bbisine bol boll da su annesi💚💐 strestende uzak dur canim sütüne kendine bebegine yettigine güven o zamanda arttigini goreceksin 💐💐
lanadelmiyav Ebrudrgt dereotu, tahin helva, yulaf, bulgur, malt içecekleri, kuru dut veya incir, bol bol su ve iyi uyku
Alisumm Ebrudrgt bol bol su iç , stresten uzak dur, iyice dinlen, kuru meyveler, hurma sütü artırıyo. ne kadar çok emzirirsen beynine süte ihtiyac sinyali gider ve bir o kadarda sütün artar .
Ebrudrgt nursenakeskin oyle mi tmm zencefil de deniyim. sağmıyorm canm aktif olarak emziriyorum ama azaldı gibi hissediyorum işte
AtaBetul Amannn ne yersen ye artmayınca artmıyo, denemediğim kalmadı. Kendini kasma sütüne güven bebeğin aç kalmaz de bi şekilde oluyor. Biz 3 aylıkken yaşdık bunu stres yaptım hep ilaç ot mot ne varsa denedim yok anam yok artmadı. 6 aylık olduk yetmez diye kokrtukça yetti. Bebeğin ihtiyacı kadar üretirmiş vucut. Günde 3 litre su ve sağım yapman yeterli
Ebrudrgt AtaBetul yetmıcek mi diye stres yapınca iyice azalacak bide Allah korusun ya 🙁 su iciyprum aslnda baya. Beslenıyorumda ama ayrıyetten dedm yenılcek ozellikle şu arttırır diye bsey varmı sağım yapmıyorum ben aktif emziriyorum cnku sağmaya fırsat olmuyor 🤦♀️
Sema2022 AtaBetul bende ayni dertteyim benek dogdugundan beri humana kullaniyorm rezene ve anason içiyorum tatli yiyorm bulgur yiyorm gercekten nasip olmayinca olmuyor etrafn bos baskılarindan dolayi mamaya basladm bence sütum getiyordu ama bebeğim cok ağlıyordu ve herkes ac ac diyordu mama verdirttiler zorla smdi artik mecbur veriorm ALLAH yardimcimiz olsn Süt konusu o kadar büyük sknti ki 😔😔
Ebrudrgt Mumoslu30 tesekkur ederim canım soylediklerini yapıcam insallah Allahın izniyle gorurum faydasını 😊🌸❣️
Ebrudrgt lanadelmiyav uyku yok bbegım cok gazlı huysuz oldugundan bide atak haftası ztn bu hafta cok yoruldum normaldede pek uyuyamıyorum acıkcası 🙁 tesekkur ederim 🌸
Ebrudrgt Alisumm tesekkur ederim. Stresten pek uzak duramıyorm ama insallah bakalım 😊acıktgı gbi emzırıyorum bekletmeden
Alisumm Ebrudrgt sütün azaltan tek şey stres , aşırı stresden sütüm kesildi anca toparlana bildim. emzir vücudun süte ihtiyacı olduğu için çoğalıcaktır
AtaBetul Ebrudrgt Kolik bir bebek sanırım benimkide öyleydi. Dr mama önerdi vermedim, iyi ki de vermemişim. Uzun uykuya geçtiğinde sağmaya bak. Emzir 1 saat sonra sağ mutlaka günde 1 seferde olsa. Sağdıktan sonra hemen su iç zaten dolar gögüslerin. Ve stres yapma. Ben ağlardım sütüm az diye. Stresi bıraktım süt arttı. Rezene çayı hep içtim zaten şükür diyelim şimdi🙏🏻
Ezgnrgs Ebrudrgt rezene çayını içerisinde estragol diye bir madde var. Avrupa birligi gıda guvenligiotoritesi tarafindan Bu maddede kanserojen ve genotoksik madde olarak kabul edilmiştir. Tuketildiginde ileride ne gibi bir kansere neden olacağı yada nasıl bir gen hasarı vereceği belli değildir
Alisumm Ebrudrgt 2 buçuk aylık kızım var. 1 aylıkken çok kötü günler yaşadım kesildi. daha yeni yeni gelmeye başlıyo sütüm bebişimin şansına🤍☺