merve5561 çaresi yok canım yemeyen çocuk yemiyo kendimizi yirtsakta zorla ağzına tıkmaya çalışsakda yemiyo bu dert bende de var 4 yaşında ve hiç birsey yemiyo önceden yine abur cubur yiyodu onu da artık yemiyo geçen 4 yaş aşısına götürdüm 16kilo ve bana az geldi ama doktor iyi dedi ve burnunda da geniz eti varmış öyle söyledi doktor acaba geniz eti iştahsızlık mi yapiyo biri sanırım öyle yazmış.