Merhaba kızlar bu bir dertleşme postudur çünkü artık çare olduğuna da inancımı kaybettim kızım 3.5 yaşında oldu olası iştahsız yemez 13.2 kilo şuan artık tükendim sürekli birşeyler yapıyorum yesin diye yok yemiyor bilmediği şeylerin tadına bile bakmıyor bizim gibi olan var mı Allah aşkına