Busraanne canim eds denen bi sistem var. Ince bir beslenme borusunu göğsüne yapistiriyosun. Bi ucuda mamanin oldugu biberonun icinde. Bebek göğsünü emdikce hem göğsünden sütü hem de mamayi iciyo. Sütün yoksa bile ya da vardir ama daha inmemistir bebek emdikce göğüsler uyarılır. Sütün gelir artar insallah. Okdr techizatla ugrasamam dersen de göğsünü emzirirken şırıngayla üstten bebegin agzina dogru mama sikabilirsin. Yani hem bebeginin karni doyar hem seni emmeyi unutmaz hem de emdikce sütün gelir. emzirmeye devam et bence sütün iner. Bol bol sicak duş al elinle masaj yap. Yukaridan asagi dogru oksar gibi. Bi de tarakla tarayanlar varmis o da ise yarıyormuş sanirim.