Merhaba sevgili anneler.
Bugün tam iki haftalık anneyim. Normal doğum yaptım. İlk iki gün kolostrum denen süt geldi. 3. Gün sarılık ve enfeksiyondan dolayı bebeğimi küveze koydular. 5 gün küvezde kaldı. Bebeğimden ayrı kalmak beni inanılmaz üzdü ve sütüm tamamen kesildi. Tek bir damla bile gelmiyor şuanda. Mamayla besliyorum şırınga yöntemiyle. Elimden geldiğince de meme de tutmaya çalışıyorum. Ama hala sütüm gelmedi. Elimle sağmaya çalışıyorum damla süt yok. Ya da ben iyi sağamıyorum. Makineyle deniyorum yine yok. Ne yapacağımı şaşırdım. Sürekli ağlıyorum.
Sağlık ocağındaki ebemiz verdiğim mamayı yarıya indirmemi bu sayede bebeğin memede daha çok kalacağını, çektikçe de sütümün geleceğini söyledi. Denedim ama bebeğim asla doymadı sürekli ağladı. Böyle olunca benimde içim gitti tabi. Mamasını tekrardan tam vermeye başladım.
Sizden ricam bana bi akıl verin arkadaşlar. Kafayı yemek üzereyim. Çok üzülüyorum. Ona baktıkça içim acıyor. Bebeğime yetemediğimi düşünüyorum.
Mamayı öcü olarak görmüyorum tabi ama elimden geldiğince sütümün gelmesi için çabalamak istiyorum.
Şimdiden herkese teşekkür ediyorum. Rabbim yavrularımızın rızkını göndersin inşaallah🙏🏼🙏🏼