kuzey-21 evet bnmki geç yatmıyor ama bu sıra sık sık uyanmaya başladı ve bu da kalitesiz bi uyku. Hem onu etkiliyo hem de beni. İlerde memeden kesince düzelir mi diye düşünüyorum ama şimdi memeyle uyuyorsa ilerde daha zor olacak. Başkasının ayağında sallayınca falan uyuyor ama ilerde uyuyacak mı böyle memede uyumaya devam ederse hiç bilmiyorum. Bir arkadaş 10 gün kadar uğraşmış ve meme uyku ilişkisini kesmiş. Bende onunla konuşuyordum. Yapabilirsem ben de memeyle uyutmamayı istiyorum