Selbal oğlum 7de uyanıyor genellikle, sabah maması kahvaltısı oyun falan derken 10.30da 1.uyku 12de uyanır. Yine yemek oyun falan derken 3.30da 2.uyku 5te uyanır. Akşam da 9da kapanış 😂 iki uyku yapıyor, bazen tek uyku yapıyor o zaman akşam 7.30 gibi uyutuyorum çünkü dayanamıyor. Bence gece sık uyanmasının sebebi gündüz uykusunu alamıyor yorgun oluyor ve yorgunluktan rahat uyuyamıyor.