Themamacita merhaba, benim bebeğimde işitme testinden geçemedi. Hemde doğuştan kulak benleriyle doğmuştu :) duyma kaybı olabilir bu bir anomali yazılmış formuna da. Ama kadın doğumcum da çocuk doktoruda ilk gün yapılan işitme testi asla doğru çıkmaz dedi. Bende hiç üzülmedim. kulağına masaj yapıp yatırın dediler. 3 gün sonra geçti ki 10 güne kadar zamanı var. Gönlünüzü ferah tutun çok normal bir durum.