Bebeğim dün doğdu bu sabah işitme testi oldu ama geçemediğini söylediler. Yenidoğan bebeklerde olabiliyor kulağının içi dolu olabiliyormuş bir hafta sonra yine gelin dediler korkuyorum bir sorun olabilir mi diye. Başına böyle bir olay gelen var mı? Süreç nasıl ilerledi acaba?