BAB20 carcar yapmana gerek yok ki🤷♀️ pek bilmediğiniz konularda ahkam kesmemenizi öneririm, doktoru gelişimine iyi diyor benim için önemli olan bu der geçerim. Bunu söyledikten sonra da konuyu unuturum, eve gidip ağlayacak kadar önem verip üzmeyin kendinizi. Daha neler diyecekler, çocuklarımız bizim zayıf noktamız artık her söylenene, her kaş devirene takılırsa ohoo😁