Kızlar oğlum 16 bçk aylık 21 martta 17 aylık olucak geçengün annemin arkadaşlarının olduğu bi ortama girdim oğluma aaa bu konuşmuyor, kız çocukları bu aydaykenbıcır bıcır konuşuyor geç açılcak falan dediler hepbie ağızdan inanın ki ağlamamk için kendimi zor tuttum neden bu insanlar böyle oğlumun söylediği kelimeler;
baba
anne
mama
meme
aç
hadi
Gel
ver
geldi
pembe(bembe)
bebek( bebi)
amin (anin)
nerde
köpek napıyor hav hav diyor
inek napıyor möö diyoe vak vak diyor
unuttuğum bi kaç kelimesi vardır mesela dün ilk defa anne mama dedi ikili cümle kurdu bütün organlarının yerini gösteriyor ve bütün komutlarını yerine getiriyor herşeyi anlıyor inanınki ben çok üzüldüm eve geldiğimde çok ağladım benim ilk bebeğim tecrübesizim sizlerden akıla ihtiyacım var😞