Doğduğundan beri uykusu düzenli olan bebeğim, atağa girdiğinden beri uykusu şaşmıştı. Şu an 4 ay 1 haftalık, uykusu tekrar eski düzenine döndü. Ancak meme reddi yaşıyoruz, tam öyle denir mi bilmiyorum. Uykuda ve uykuya geçişte emiyor,sabah uyandığında emiyor. Gün içinde de sallayıp oyun yaparsam emiyor yoksa memeyi görünce başını geri atıyor. Geçicidir diye umuyorum bu durumu, bana olan tek eziyeti bu çünkü 😔