Merhaba güzel anneler kızım 3 ay 12 günlük son iki gündür aşırı derecede huysuz ne gündüz ne gece asla uyumuyor delirecem atak hesapladım gerçektende bugün ikinci gününde dedi ama daha iki gündür ben bittim bu dönemi atlatan annelerden tavsiye istiyorum neler yapmam lazım gerçekten atlattınız mı bu dönemi geçiyor deyin nolur dayanamıyorum