Meraklimama sırf o korku yüzünden genel anestezi oldum hemde epidural igne zaten olmustum normal olacak diye 13 saat sanci tam acilmayla bebek inmeyince sezeryan oldum doktor yapmak istemedi zaten uyusuksun hissetmeyeceksin dedi ama korkumdan oldum baş ağrısı da hiç yaşamadım hemde normalde cok baş ağrısı yasayan biriyim buna ragmen de basim falan agrimadi öyle bi korkuyla travma yasamaktansa genel olun