Merhaba anneler benim bir yaşında oğlum var ve cumartesi doğumum olacak 36.6 haftaligim hem bir ikigun oğlundan ayrı kalacağım için mutsuzum hemde ilk dogumumda o kesilme hissi hem baticinu sürme hissi hiç aklımdan çıkmıyor ve çok korkuyorum oturup hüngür hüngür ağladım var ama ev temizliyorum vaktim yok nasıl atlatacağım bu korkuyu ya o kesilme hissi aklıma geldikce boğulacak gibi oluyorum 😭😭😭😭😭😭