Sevimliayicik Bende almayı düşünüyorum ama çok kararsızım 🤔 işe yarar mı yaramaz mı bilemiyor insan boşuna da para vermek istemiyorum🙄
MrzBaby Sevimliayicik bende öyle kararsızı burda bi arkdaşlara sorayım dedim ama kimsenin pek önerisi olmqdı 😕
Gzdzeynep MrzBaby ne kadar acaba fiyatı ben o dönem 79 a almıştım. ilk seriydi sanırım çünkü e bebekte ilk defa o zaman görmüştüm
Neslim123 Ben ilk kez duyuyorum bu kolyeyi 2 aylık bebeklerdede işe yarıyormu öyleyse alırım yani bende benim bebeğimde çok huzursuz gaz sancısı ve salyası oluyo bu aralar
Gzdzeynep MrzBaby şöyle bişey de söyliyim e bebek firması orjinal olmayan sahte ürün satmaz satamaz çünkü birisi şikayet edip enetlenirse baya büyük ceza yerler üzerine dava işleri falan göze almazlar
EfemAdam Bizde kullaniyoruz kehribar kolye suan 9 ayligiz dis patlatma asamasindayiz ve ne atesi ne salyasi hic bisey yok gercekten cok faydasi oluyo kolyenin 3 ayliktan beri boynunda hic cikartmadim.