5 aylık henüz ismini bilmiyordur, sese bakar. Bende oğluma doğduğundan beri ismiyle sesleniyordum bakardı hep, 5 aylık falandı bi gün öyle babasıyla otururken Ayşe dedim baktı, Fatma dedim baktı 😄 yani ismini çözememişti o zaman anladık. Biraz daha büyüsün öğrenir