Nazara elbette inanırım. Ama başım ağrıdı nazar değdi, tabağım kırıldı nazar değdi falan bunlar bana biraz anlamsız geliyor. Her şeyi ama her şeyi kendisine nazar değdi olarak yorumlayan insanlar bana biraz kendini beğenmiş geliyor 🙈 Nazar, nazara karşı edilecek dua kadar güçlü değildir bence. Yani hiç kendime ve aileme o enerjiyi yaymadım bin şükür hiç de etkilenmedik.