Metee1616 Elcinn 5. Ayda başladık bebeğim çok ateşlendi 39.8 oldu acile gittik en sonunda 7. Ayda yine var devlet asısı olmayan aylarda oluyoruz ağır bir aşı maalesef ama bebeğimin sağlığı için yaptırıyoruz