Elcinn ilk menenjit 9 aylikken yapıldı kızıma. Daha sonra 13 aylik ,17 aylik olarak 3 doz. Birde menejitin farkli bi aşısı var nimenrixs ben onu 3 yaşında yaptirdim.Bexsero 3 doz ama ben 2 doz yaptirdim. Diger asidan da tek dozluk olani yaptırdım. Doktor 2 doz olmuş bunu olmasina cok gerek yok demisti ben yinede yaptirdim.