Elcinn evet bi yaptirmistik bi tanesini 3 aylikken baslamistik digerini aradan 20-25 gun gecince baslamistik. Hatta tam 3 aylikkende degil 2 ay 20 gunlukken falan olmustu ilk dozu benim kizim. Sonra ikinci dozlari 5 ve 5,5 ay civarlarinda oldu daha sonra hatirlatma dozlarini 13 ve 14.cu aylarda oldu