AyseninAnnesiiii 0902eB Nilunas Cgl123 ozgebhrr kızlar acil cevabınıza ihtiyacım var . Ocean kan ilacı ve d vitaminini bugün eşime aldırdım . Sağlık ocağı verdiği kan damlasını 6 damla dedi eczane 1 damla demiş siz kaç damla şeklinde kullanıyorsunuz. Bide d vitamini 600 ıu siz 400 kullanıyoruz dediniz eczane sıkıntı olmaz bi damla versin demiş kafam çok karışık bebeğim 4 aylık 6500 kilo
ozgebhrr AyseninAnnesiiii ya bu eczacılar beni cildirtio bende hemsoreyim yenidoğan yoğun bakım hemşiresi yım bı ilacı verirken bin kez doz hesaplanio virgülüne kadar elinde olanı satmak içinde bebeği kullanmazsin ya dangalak. 1 yaşına kadar 400 iu 3 damla demir. Kilosunun gramajı dışında kan damlası 6500 kiloysa 6 damla kan damlası
AyseninAnnesiiii ozgebhrr ya neden bi damla dedi kan damlasına ve bu d vitaminini verdi bir şey olmaz dedi birde
NmalkoC Ben ferrum kullandım alerji yaptığı için kestik somra kan değerleri ölçüldü. Normal cıktıgı için ihtiyac kalmadı sadece pedia.d vitamini kullanıyorum
Damlali brmelekannsi bizde ferrum verdi suan kullanıyorum ama kabız felan yapti ki sizde kabız yapiyomus bazı damlalar
brmelekannsi Damlali bizdede yaptı 4.Gün zeytinyağı verdim artık 1 saat sonra yaptı ama ben bıraktım şuan. 5 ay olunca pekmez vererek tamamlayacağım
Liyamomyy AyseninAnnesiiii bu sadece d vitamini kuzum biz doğduğundan beri bunu kullanıyoruz bir sknti olmadı henüz 4 aylik