ozgebhrr AyseninAnnesiiii https://ty.gl/is5ehrgwob farmagetir satıcısından aldım hemen kargoya verildi
gamzeli34 AyseninAnnesiiii 1 aylıkken başladık ocean doktorum verdi memorial hastanesine gidiyorum, kan ilacını 6 aylıkken başlayacağız, erken dönemde kabızlık sorunu olabileceğinden doktorum tavsiye etmedi
ozgebhrr gamzeli34 6 ay çok geç 8.5 aylıkken tam kan sayımı yapılıp kan değerleri degerlendiriliyo 2 ay da nasıl toparlanicak eksiklik varsa Allah korusun. Ocean kabızlık yapmıyor 4 aydan itibaren kullandım.kilosunun oranında atıyorum 5.300 Gr 5 damla şeklinde
ozgebhrr AyseninAnnesiiii estağfurullah sorun tabiki.ben sprey formunda kullanmıyorum doz kaybı olmasın tükürme isteği yartmasin diye damlatıp veriyorum. Oran anlamında aynı olduğu için söyledim 1 puff 3 damlaya tekabül ediyor. 1 yaşına kadar 3 damla sonra 5 damla
Ayca77 AyseninAnnesiiii d vitamini wellcare; kan damlası, Ocean microfer bize iyi gelmedi maalesef, myiron kullanıyoruz🤦🏻♀️
AyseninAnnesiiii 0902eB Nilunas Cgl123 ozgebhrr kızlar acil cevabınıza ihtiyacım var . Ocean kan ilacı ve d vitaminini bugün eşime aldırdım . Sağlık ocağı verdiği kan damlasını 6 damla dedi eczane 1 damla demiş siz kaç damla şeklinde kullanıyorsunuz. Bide d vitamini 600 ıu siz 400 kullanıyoruz dediniz eczane sıkıntı olmaz bi damla versin demiş kafam çok karışık bebeğim 4 aylık 6500 kilo
Cgl123 AyseninAnnesiiii D vitamini bunu kullanıyorum bacım memnunum kan ilacını 2 gün sonra alcaz 4 ay 2 günlük olduk eşimin izin gününü bekliyorum
AyseninAnnesiiii Sağlık ocağının verdiği d vitamini ne gibi sorun yapıyor neden kimse memnun degil 🙄 kan ilacı parapen içerdiği için ama d vitamini neden . Bilgisi olan varmı
Minikcivciv27 AyseninAnnesiiii bize doktorumuz d vitaminini çok yükseltmiyor pek faydası olmaz demişti ocean aldık o yüzden
Nilunas AyseninAnnesiiii bizde bunları kullanıyoruz bunların alerjiyle bi ilgisi yok sanırım ama yinede doktora dorun🤗
0902eB AyseninAnnesiiii ben 400 lük kullanıyorum instagramda gıdamühendisinibiranne diye hesap var onu takip ederseniz sizin için faydalı olur bende birçok şeyi ondan görüp alıyorum