Daenerys birmelekannesiiio mustela çok güzel bir şampuan ben oğluma kullanıyorum ama arada parlatsın diye kendi saçımı johnsons baby ile yıkıyorum. 😅
esrefiMahlukatAnasi birmelekannesiiio naturalive. Yerli, kadın girişimci ve içinde kullandıkları tüm bileşenler özellikle yağlar çok temiz. Kurucu hanım kimyager. Kendi çocukları için başlamış bu işe. Benim içime sindi, Başka marka ürün kullanmıyorum.
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi birmelekannesiiio baby me kullaniyordum. Çok kurutuyor. Kızımın da saçlarını mahvetmeye başladı, oğlumun da çok kuruttu derisini. Memnun kalmadım değiştirecegim bende. Baby me kullanmayın derim. Biobaby deneyeceğim doktor tavsiyesi ile. Bakalım nasıl gelecek.
blue5 birmelekannesiiio bebegim dogmadan ebebgin kopuk sampuanini almistim ondan memnun kalmadim. Uni baby aldim kucuk boy denemek icin memnun kaldim guzel. Mustela falan cok pahali geliyor bana acikcasi.