birmelekannesiiio Kızlar iyi geceler 🥰 Ben dalin kullanıyorum kızıma ama saçları uzadıkça sanki dalin çok sert yapıyo onu farkettim.. Hangisinden memnunsunuz şöyle yumuşacık yapan şuan aklımda mustela var ama hiç kullanmadım memnun kalan varmı ?
Sapphire birmelekannesiiio canım, ben kostiksiz sabun kullanıyorum en sağlıklısı o yeni doğduğunda mustela kullandım bitince sabuna geçtim gönlüm rahat
Savs İbrahim saraçoğlunun bebek şampuanını kullanıyorum. Çok memnunum hemde organik olduğu için içim rahat tavsiye ederim.
birmelekannesiiio Aysegulkrsd _atesbocegi_ Deletedmom5284 agacsizkoala Sapphire teşekkürler kızlar ❤️
agacsizkoala birmelekannesiiio mustelanın fiyatı aldı başını gitti eğer bebeğiniz yenidoğan değilse bence gerek yok, Sebamed ve johnsonsbaby de gayet iyi
Fulyaalin birmelekannesiiio mustela bize iyi gelmemişti bebekken almıştım bir heves konak olmuştu e bebeğin kendi şampuanı çok güzel tavsiye ederim
Minisi birmelekannesiiio dalin, Johnson, uni fln benim cildimi bile kurutmuştu. Onlardan hep uzak durdum. Bebeğime mustela kullanıyorum saçları yumuşacık ve parıl parıl👌🏻cildide hassas ve atopiğe meyilli. İyiki baştan beri bunu kullandım .
Mervegem birmelekannesiiio mustela cok iyi ama cok pahalı. Beenim favorim nivea kokusu cok hos ve yumusacık yapıyor. Zaten dokusu bile yumusak sampuanlarken ellerim bile pamuk gibi oluyor. İçeriğide temiz