Tefalın buharlı pişiricisini aldım ben, aslında günlük yemekler için bile çok kullanışlı, fakat bir süre sonra acayip yorucu geliyor indir kaldır yıka mevzusu.
Doğrusu sonradan pişman oldum keşke aparat alsaydım diye ama ben aldıktan sonra görümcem böyle bir aparattan bahsedince öğrendim varlığını, baştan bilsem hiç buharlı pişiriciye o kadar para vermezdim, külfet sadece.