Merak ettiğim bir konu var, bu instamomların hepsinde buharlı pişirici görüyorum. Bizim ek gıdaya biraz daha zamanımız var ama yavaş yavaş hazırlık yapmaya başladım. Buharlı pişiriciler çok pahalı onu alacak durumum yok, onun dışında pişirme aparatları var sanırım onlar kullanışlı mı var mı kullanan? Olmazsa ondan alayım diyorum ama sizden fikir almak istedim🙏🏼