Avzemmenesa Prens_annesi_Aysel çok teşekkür ederim bilgilerin için caylardan taraf deilm zaten hiç bisey kullanmak istemiyorum doğal yollarla olsun istiyorum ekmek tuketiyormusnz acaba
Prens_annesi_Aysel Avzemmenesa ekmek tüketiyorum ama sadece yarim ekmek onu ya akşam yemeğinde yada kahvaltida tercih ediyorum
Smehtap mom1236 https://instagram.com/kinoacayim?utm_medium=copy_link. Sabah aç akşam tok şekilde canım. Zaten sayfaya yazınca direk bilgi veriyolar