Benimde kızımda vardı makatta darlık kaka yaparken okunuyordu kızarıyordu ağlıyordu sıvı yapmasına rağmen ⅔ aylıktı , hem özele hem devlete götürdük çocuk cerrahı ikisi de buji yapacaksın ya da 1 yaşından operasyon dedi. Buji bizi korkuttu çevremdeki büyükler karşı çıktı ama kızımın ne çektiğini ben biliyordum ve buji yaptım her buji de kakasını yaptı rahatladı 15/20 gün düzenli yaptım ılık suya oturttum günde 3 kez sonra düzeldi şükür. O yüzden içinize sinmiyorsa farklı dr a gidin kaka yaparken zorlanması farklı kabızlık farklı. Buji korkutuyor evet ama inanın bebek rahatlıyor sonrasında