Merhaba kızım 4 buçuk aylık sürekli bir huzursuzluk gaz sancısı vardı, gürültülü kaka kaka da kan vs vs daha sonra kontrole gittiğimizde makat çatlağı dediler 2 ay tedavi uyguladık kremleri geçmedi, bebeğim ağrıdan inliyordu,gece sabahlara kadar tekrar doktora gittim durumu anlattım çocuk cerahina gönderdi oda Makatta darlık var dedi ve dilatasyonla genisleticez dedi böyle bisey yaşayan varmi çok canım sıkkın şimdilik anestezi kremleri verdi o bölgeyi uyuşturmak için. Ama 1 hafta sonu tekrar çağırdı operasyonla genisletecekmis :(