ozlem0501 Bugün bizde ikinci ay aşımızı olduk. Ateşimiz biraz yükseldi fitil verdim. Üstüne sadece zıbın giydirdim. Aşı öncesi herhangi bir şeyi yoksa ilaç verilmesi doğru olmaz
Aysegulkrsd Cik benım doktorum verme dedı ateş olması vucudun un savastıgını gösterırım dedı korkma zaten ates cok cıkmıyo 37.5 cıvarı oluyo ve keyfı de normal oluyo ben hafıf soydum sonrasında surubu verdım 2 saate gectı
Aysegulkrsd Cik ayrıca ateşi olmadıgı zaten ateş düşürücü verır sen takıp etmen gerekır hıpotermı geçirebılırmiş bebekler yanı vucudun normal ısısını sen düşürüyosun kımı cocuk ateslenmıyo bıle ateslensede endıse etme gecıverıyo hemen
Wolverine Cik oğlum iki yaşında hiç bir aşı öncesi şurup icirmedim. Bugün de 2 yaş aşısını oldu 🤷🏻♀️
Aysegulkrsd Cik bende agladım canı acıcak dıye ama ınanın sünnet ettırdıkten sonra o cerrahı işleme aşı artık vız gelıyo bızde 14unde 4 ay asısına gıdıcez
Lay Cik bize sağlık ocağındakü hemşire aşı öncesi calpol ver demişti ben onun bilgisine hiç güvenmediğim için vermedim. Dr ateşi olursa verirsin demişti.