Sebeb ?Ateşten bu kadar Korkmayın.Belki de ateşi çıkmayacak neden küçücük bebeğin vücuduna boşuna ilaç veresiniz.Ve ilaç aşının etkinliğini azaltıyormuş.Ayrıca ateşi çıkınca hemen ateş düşürücü vermeyin ki bebeğin bağışıklığı güçlü olsun,savaşmayı öğrensin .Bizim doktor 38.3 geçmeden ve normal yollar ile ateşini düşüremiyorsan ozaman ateş düşürü ver dedi.Bnde hep öyle yaptım.