cansu_efe bizde yeni atlattık eşim ben bebeğim benimki de 6 aylık çok korktuk ama aşırı hızlı atlattı bebeğim toplamda 2 gün sürdü sadece yüksek ateş yaptı zor düştü doktoru bir iğne vurdu o sayede düşürdük onun dışında hafif öksürük oldu birkaç güne o da geçti bizden hızlı iyileşiyorlar bebekler korkmayın sakın bol emzir vücuduna sıvı/ su girsin demişti doktorum