cansu_efe Bebegim 6 aylik dün covit olduğunu ögrendik bende veya eşimde bi sorun yok bebeğimde sadece covit çıktı çok korkuyorum bişey olur mu bebekler nasıl geciriyor kaç günde bitiyor ne kadar bi sürede iyileşiyorlar lutfen yardimci olurmusunuz ?
Balbademim3 cansu_efe 2 yaşında covid oldu ilk defa, bağışıklığı nasıldır bilmiyorum ama bizde grip gibi oldu boğazları acıyordu iştahı yoktu, burnu akıyordu biraz ateş oldu birkaç gün, sonra geçti. Çok geçmiş olsun 🤲🏻🌼
Feyzanne cansu_efe canım benim de kızım 1.5 aylık 4.günümüx bugün covid pozitif. Valla belirti yok desem yeridir ben de çok telaşlandım önce burda post açtım gönderime bak istersen herkes de yazdı sağolsun. Genelde bebekler kolay geçirmiş birkaç gün ateşi çıkan falan var öyle genel olarak ağır atlatanını duymadım bile korkma sen de. Bizim de eşimle belirtimiz yok aynen. Bebeğimin burnu tıkalı gibiydi hırıltı geliyodu serum fizyolojikle açamayınca ciğerlere mi indi acaba bronşit mi oldu diye götürdük acile aslında götürmesek de olurdu. Doktkr da test konusunda ısrar edince verdik testi. Pozitifi de hiç beklemiyordum zaten. Doktorun tavsiyesiyle burun açmak için eczanelerdeki izonotik sulardan alıp burnuna sıktık açıldı zaten cocugum ilaç falan vermediler bronşiolit olmuş ama bi sıkıntısı da olmadı. Kovit virüsü bronşiolite sebep olmuş kısacası. Ama kolay atlatıyormuş hemen hemen her bebek. Birkaç gün ateşini kontrol edin sık sık. Sizde ne şikayetler var?
Papatya_Kizim cansu_efe bizim de 7 aylık gecen hafta olduk ilk gün 38 den asagıya ateşi düşmeyince acile gittik fitil verdi düşürdü sonraki günler ateşi olmadı ama bir hafta benı mahvetti hiç durmadı sürekli kucak sürekli mızmızlandı ya bir yeri agrıdı yada diş dönemindeyiz ikisi bir araya geldi pek durmadı acıkcası sesi kısıldı burnu tıkandı öksürük oldu biraz sıkıntılı gectı bizim ama tek baktıgım için de bunaldım eşime geçmesin dye pek yanımızda olamadı cok sükür toparlandı gecmiş olsun genelde cocuklar hafif atlatıyor
Aysnrblghn 1 2 gün ateş oldu benim bebegimde 11.5 aylıktan 17 18 gün oldu herhangi bir sıkıntı olmadı çok şükür.Hafif atlatiyolar genelde korkmayin
cansu_efe Birpasaannesi23 sonrada bi sorun oldu mu covitten kalan bi oksuruk burun tikanikligi gibi şeyler
cansu_efe Feyzanne bizde sadece bogaz şişkinligi ve burun tikanikliği var dün doktora goturdum cigerleri sukur temiz çikti bogazı düne gore şukurler olsunki bi nebze iyi antibiyotik basladi doktorumuz onlari kullaniyorum meyve suları iciriyorum vitaminlerini eksik etmiyorum ama korku var içimde uyurken bile başindan ayrilmiyorum
Birpasaannesi23 cansu_efe yok canm ama ben zaten ilerlemesin diye hergn sabah akşam serum ve aspiratörle burnunu temizliyordum
cansu_efe Papatya_Kizim yok bebeğim mızmız degil oyununu falan oynuyor istahida güzel sadece bogaz ve burun tikaniklıği var inş onlarda çabuçak geçer 😞
Papatya_Kizim cansu_efe ınsallah canım burnunu serum sıkıp aspiratör le çekin sürekli yutunca geniz akıntısı da oluyor öksürük ten uyuyamıyor bu sefer
aslansmomm cansu_efe 3 aylıkken oldu oğlum benle bir, 2 gün ateş 3-4 gün öksürük oldu ama geçmeyen kusması vardı kilo alımını bile etkiledi o biraz uzun sürdü sonra geçti şükür. Bir de sebepsiz ağlıyordu yavrum eklem ağrısı vardı muhtemelen 🥺
aslansmomm cansu_efe Allah’ım korusun hepsinii🙏🏼 Sizinde hiç belirti bile olmadan geçer inşallah çok geçmiş olsun
Seymagennc cansu_efe biz de 4 buçuk aylığız 4. Günümüz öğrendiğimde dünyam başıma yıkıldı ondan bana geçti öksürmekten çocuk Bi hal oluyo fazla emmiyoda iştahda kesildi Allah yardımcımız olsun
Mervetly cansu_efe benim Oğlum da 15 aylıkken oldu. Sadece bir gece ateşi oldu biraz iştahı gitti geçti ertesi güne çok şükür. Başka hastalık olsa 5 g0n ateşli geziyor hafif atlattı öksürük fln olmadı ki bağışıklığı düşüktür bide her ay ateşlenir. İnşallah siz de en hafif şekilde atlatırsınız. Geçmiş olsun.