Nejlavrl valla canım aynı dertten muzdaripiz bizde LPG kullaniyoruz önceden depo 200₺ ye doluyordu 500₺ ye şuan dolmuyor ailemizin evine her hafta giderdik normalde şuan ayda 1 gidiyoruz canımız sıkılınca hadi bir araba turu yapalım diyordum şuan hadi yürüyüş yapalım diyorum 😂😂😂